Studeren in het buitenland - Reisverslagen van Yara - WaarBenJij.nu Studeren in het buitenland - Reisverslagen van Yara - WaarBenJij.nu

Studeren in het buitenland

Voor een semester ga ik in Londen studeren aan Kingston University. Hier zal ik dezelfde opleiding volgen als die ik hier in Nederland volg, de PABO.

Recente Reisverslagen:

22 April 2013

Catching up

05 Maart 2013

Korte update (achteraf gezien niet zo kort)

17 Februari 2013

Twee weken alweer voorbij gevlogen

04 Februari 2013

Week nummer 2

30 Januari 2013

Windsor Castle
Yara

Voor mijn studie ga ik van eind januari tot begin juni naar Londen. Kingston om precies te zijn. Daar ga in aan Kingston University de PABO doen. Ik zal proberen om via deze blog regelmatig het thuisfront op de hoogte te houden van wat ik hier allemaal uitspook.

Actief sinds 14 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3653

Voorgaande reizen:

21 Januari 2013 - 02 Juni 2013

Studeren in het buitenland

Landen bezocht: