Test test, doet dit het? - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Yara - WaarBenJij.nu Test test, doet dit het? - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Yara - WaarBenJij.nu

Test test, doet dit het?

Door: Yara

Blijf op de hoogte en volg Yara

17 Januari 2013 | Nederland, Nederland

Beste mensen,

voor degene die het leuk vinden kunnen jullie straks een klein beetje op de hoogte blijven van wat ik aan het doen ben in Londen. Ik zal zo nu en dan wat proberen neer te zetten hier in dit reisdagboek.
Voor de mensen die dicht bij mij staan; mochten jullie later nog wat dingen willen weten die enigszins een beetje niet voor compleet facebook zijn bestemd dan kan je mij altijd mailen natuurlijk :)

Tot later.

Yara

  • 17 Januari 2013 - 10:04

    Selina:

    Hey miss.Yara!
    Waarom staat de vlag van Amerika op je site? Weet jij iets wat ik niet weet?
    Xxx selien

  • 17 Januari 2013 - 10:13

    Anne :

    Stiekem gaat ze naar de VS !! Leuk zo´n reisverslag Yaar :)

  • 19 Januari 2013 - 01:11

    Yara :

    Huh? De vlag van Nederland staat er toch gewoon nu? (Ik heb wel even beetje zitten knoeien idd met waar t bericht vandaan kwam aangezien ik geen plaats wilde aangeven in nederland en toen kwam ik terecht in het plaatsje nederland in Amerika....)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yara

Voor mijn studie ga ik van eind januari tot begin juni naar Londen. Kingston om precies te zijn. Daar ga in aan Kingston University de PABO doen. Ik zal proberen om via deze blog regelmatig het thuisfront op de hoogte te houden van wat ik hier allemaal uitspook.

Actief sinds 14 Jan. 2013
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 3657

Voorgaande reizen:

21 Januari 2013 - 02 Juni 2013

Studeren in het buitenland

Landen bezocht: